Výměna a vrácení zdarma | Ceny dopravy(zdarma od 2000Kč/€74) | SLEVA  10% po registraci | 30 dnů na vrácení

Výměna | Vrácení | Reklamace

homepage_C2C4

Požaduji

výměnu

Požaduji

vrácení

Požaduji

reklamaci

za jinou velikost model atd. částečné nebo celkové chci zboží reklamovat

 

Nehodí se ani jedna volba? Pak nás neváhejte kontaktovat!


POSTUP v případě výměny zboží 

 

POSTUP v případě výměny zboží

Dorazilo Vám oblečení, které vám nesedí, co teď? I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Pokud chcete zboží vyměnit za jinou velikost, barvu, případně jiný model, u nás to není problém! Zboží můžete  do 30 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej rádi vyměníme. 

Zákazníci si nejvíce chválí výměnu zboží na výdejnách Zásilkovny. Na jakékoliv pobočce Zásilkovny si vyzvednete nové zboží a ihned, bezplatně odešlete to původní. V zásilce ve které vám odešleme nové zboží, naleznete i zpětnou obálku se štítkem. Zásilkovna nám původní zboží doručí zpět. Služba je pro vás zdarma. Zboží tedy na Zásilkovně vyměníte kus za kus. 

Jste u nás zaregistrovaní? Pak je pro vás výměna zcela zdarma. Bezplatně, na jeden klik se můžete zaregistrovat zde. Registrací navíc získáte i automatickou VIP 5-10% slevu na veškeré nákupy a automaticky se vám spárují minulé objednávky. 

 
pickup_step1   adv_pic_01   home_button_02

KROK 1

Jakkoliv nás kontaktujte. Spolu ověříme jestli  máme požadovanou velikost/barvu atd. 

Vyhledejte pobočku Zásilkovny, na kterou Vám zašleme nové zboží.

 

 

KROK 2

Vyčkejte na email od Zásilkovny se sledovacím číslem a SMS pro vyzvednutí nové zásilky. 

Nezapomeňte si při vyzvednávání vzít i původní zboží které chcete vrátit.

 

 

KROK 3

V nové zásilce naleznete obálku do které dáte původní zboží a předáte obsluze.

A je hotovo!

 

 

zasilkovna nejblizsi pobocky

*Zásilkovna má více jak 2680 výdejen, najděte si tu vaši!

V případě, že vám vrácení pomocí Zásilkovny nevyhovuje, můžete nám balík zaslat i doporučeně na adresu:
MÉNAGE, BRATISLAVSKÁ 24, 602 00 BRNO, ČESKÁ REPUBLIKA nebo nás neváhejte kontaktovat

 vrácení/odsToupení od kupní smlouvy

   

vrácení/odsToupení od kupní smlouvy

Ze zákona máte nárok na vrácení (tzv. Odstoupení od kupní smlouvy) do 14 dnů od obdržení zboží. Po domluvě a je-li zboží nepoužité, je možné ho vrátit i do 30 dnů od nákupu

Chceme aby naši zákazníci byli 100% spokojeni a proto poskytujeme službu VRÁCENÍ ZDARMA na pobočkách Zásilkovny. Díky ní vám odpadnou starosti s náklady na dopravu spojené s výměnou.

Vrácené zboží můžete vrátit zdarma na kterékoliv pobočce Zásilkovny. Dostupné pobočky naleznete níže. Na Zásilkovně jen stačí nahlásit naše ID 97245616 a obsluha vám vytiskne štítek, který nalepí na zásilku a potvrdí vám odeslání. Ihned po obdržení zásilky prověříme její úplnost a zašleme vám zpět peníze na účet. O celém procesu vás budeme informovat

 

  kariera_02   home_button_02    adv_pic_04

KROK 1

Zboží zabalte a vyplňte tento krátký formulář o odstoupení od kupní smlouvy 

 

KROK 2

Na kterékoliv pobočce Zásilkovny balík odevzdejte a nahlašte naše ID 97245616 Obsluha štítek vytiskne a potvrdí vám odeslání. Vše je samozřejmě zdarma.

 

A JE TO! 

Ihned po obdržení a prověření zásilky vám vrátíme peníze na váš účet! 

  
zasilkovna nejblizsi pobocky
 
V případě, že vám vrácení pomocí Zásilkovny nevyhovuje, můžete nám balík zaslat i doporučeně na adresu:
MÉNAGE, BRATISLAVSKÁ 24, 602 00 BRNO, ČESKÁ REPUBLIKA nebo nás neváhejte kontaktovat
 
 


 


 POSTUP v případě reklamace

 

 POSTUP v případě reklamace

Rozpáralo se vám prádlo nebo se objevila na Vašem zboží jiná výrobní vada? I to se může stát a určitě máte nárok na reklamaci. K reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností. Ve valné většině případů reklamaci vyřídíme ke spokojenosti zákazníka, do 48 hodin.

Při reklamaci vás nebudeme zbytečně zatěžovat reklamačními formuláři ani jinými zákonnými povinnostmi. Pokud by vás i přesto zajímali zákonné podmínky reklamace, můžete si je přečíst v našich Obchodních podmínkách.

K vyřízení vaši reklamace však potřebujeme nějaké minimální informace. Prosím napište nám pár řádek s problémem na náš email info@menage.cz nebo SMS na tel. +420608360360. Připojte i fotku. To nám velmi pomůže a urychlí celý proces. Následně vás budeme kontaktovat a navrhneme řešení.

Pokud si namísto reklamace zboží jen jednoduše přejete vrátit, pokračujte na Vrácení/odstoupení od kupní smlouvy

 

Tato stránka v rámci poskytovaní služeb využívá cookies, pokračováním v návštěvě stránky souhlasíte s jejich používáním. Více informací, včetně informací o jejich odstranění a vypnutí naleznete zde.