Výměna | Vrácení | Reklamace
Požaduji výměnu |
||
za jinou velikost model atd. |
Požaduji vrácení |
částečné nebo celkové |
Požaduji reklamaci |
chci zboží reklamovat |
Výměna zboží
Dorazilo Vám oblečení, které vám nesedí, co teď? I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Pokud chcete zboží vyměnit za jinou velikost, barvu, případně jiný model, u nás to není problém. Zboží můžete do 14 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej rádi vyměníme.
Zákazníci si nejvíce chválí výměnu zboží na výdejnách Zásilkovny. Na jakékoliv pobočce Zásilkovny si vyzvednete nové zboží a ihned, bezplatně odešlete to původní. V zásilce ve které vám odešleme nové zboží, naleznete i zpětnou obálku se štítkem. Zásilkovna nám původní zboží doručí zpět. Zboží tedy na Zásilkovně vyměníte kus za kus.
Výměna je pro registrované zákazníky ZDARMA. Dodatečně se na jeden klik můžete kdykoliv doregistrovat. Registrací navíc získáte i automatickou VIP 5-10% slevu na vybrané zboží a automaticky se spárují i minulé objednávky ze stejné emailové adresy.
![]() |
||
KROK 1 Jakkoliv nás kontaktujte. Ověříme jestli máme požadovanou velikost/ barvu atd. Po odsouhlasení Vám na zvolenou pobočku Zásilkovny zdarma zašleme nové zboží. |
Vrácení (odstoupení od kupní smlouvy)
Ze zákona máte nárok na vrácení (tzv. Odstoupení od kupní smlouvy) do 14 dnů od obdržení zboží.
Vrácení je pro registrované zákazníky ZDARMA. Dodatečně se na jeden klik můžete kdykoliv doregistrovat. Registrací navíc získáte i automatickou VIP 5-10% slevu na vybrané zboží a automaticky se spárují i minulé objednávky ze stejné emailové adresy.
![]() |
||
KROK 1 Zboží zabalte a vyplňte tento krátký formulář o odstoupení kupní smlouvy |
![]() |
|
KROK 2 Na kterékoliv pobočce balík odevzdejte a nahlašte ID: (odeslání z ČR 97245616) nebo (odeslání z SR 98352587) Obsluha štítek vytiskne a potvrdí vám odeslání. Vše je pro registrované bezplaně |
![]() |
|
KROK 3 Jakmile prověříme úplnost zásilky vrátíme vám peníze na účet |
Reklamace
Rozpáralo se vám prádlo nebo se objevila na Vašem zboží jiná výrobní vada? I to se může stát a určitě máte nárok na reklamaci. K reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností. Ve valné většině případů reklamaci vyřídíme ke spokojenosti zákazníka, do 48 hodin. |
Při reklamaci vás nebudeme zbytečně zatěžovat reklamačními formuláři ani jinými zákonnými povinnostmi. Pokud by vás i přesto zajímali zákonné podmínky reklamace, můžete si je přečíst v našich Obchodních podmínkách. |
K vyřízení vaši reklamace však potřebujeme nějaké minimální informace. Prosím napište nám pár řádek s problémem na náš email info@menage.cz nebo SMS na tel. +420608360360. Připojte i fotku. To nám velmi pomůže a urychlí celý proces. Následně vás budeme kontaktovat a navrhneme řešení |
Pokud si namísto reklamace zboží jen jednoduše přejete vrátit, pokračujte na Vrácení/odstoupení od kupní smlouvy |