Výměna | Vrácení | Reklamace

homepage_C2C4

 

Požaduji výměnu

 
  za jinou velikost model atd.  

Požaduji vrácení

částečné nebo celkové

Požaduji reklamaci

chci zboží reklamovat

 

 

 

 

 



Výměna zboží

Dorazilo Vám oblečení, které vám nesedí, co teď? I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Pokud chcete zboží vyměnit za jinou velikost, barvu, případně jiný model, u nás to není problém. Zboží můžete do 14 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej rádi vyměníme. 

Zákazníci si nejvíce chválí výměnu zboží na výdejnách Zásilkovny. Na jakékoliv pobočce Zásilkovny si vyzvednete nové zboží a ihned, bezplatně odešlete to původní. V zásilce ve které vám odešleme nové zboží, naleznete i zpětnou obálku se štítkem. Zásilkovna nám původní zboží doručí zpět. Zboží tedy na Zásilkovně vyměníte kus za kus. 

Výměna je pro registrované zákazníky ZDARMA. Dodatečně se na jeden klik můžete kdykoliv doregistrovat. Registrací navíc získáte i automatickou VIP 5-10% slevu na vybrané zboží a automaticky se spárují i minulé objednávky ze stejné emailové adresy.

 
  pickup_step1  
 

KROK 1

Jakkoliv nás kontaktujte. Ověříme jestli  máme požadovanou velikost/ barvu atd.

Po odsouhlasení Vám na zvolenou pobočku Zásilkovny zdarma zašleme nové zboží.

 
adv_pic_01  

KROK 2

Vyčkejte na email od Zásilkovny se sledovacím číslem a SMS pro vyzvednutí nové zásilky. 

Nezapomeňte si při vyzvednávání vzít i původní zboží které chcete vrátit!

 
  home_button_02
 

KROK 3

V nové zásilce naleznete obálku do které dáte původní zboží a předáte obsluze.

A je hotovo!

 
zasilkovna nejblizsi pobocky
 
V případě, že vám výměna pomocí Zásilkovny nevyhovuje, můžete nám zboží zaslat i doporučeně na adresu:
MÉNAGE, OC OMEGA NÁMĚSTÍ SVOBODY 9, 602 00 BRNO, ČESKÁ REPUBLIKA nebo nás neváhejte kontaktovat
 

 

Vrácení (odstoupení od kupní smlouvy)

Ze zákona máte nárok na vrácení (tzv. Odstoupení od kupní smlouvy) do 14 dnů od obdržení zboží. 

Vrácení je pro registrované zákazníky ZDARMA. Dodatečně se na jeden klik můžete kdykoliv doregistrovat. Registrací navíc získáte i automatickou VIP 5-10% slevu na vybrané zboží a automaticky se spárují i minulé objednávky ze stejné emailové adresy.

 
  kariera_02  
 

KROK 1

Zboží zabalte a vyplňte tento krátký formulář o odstoupení kupní smlouvy

 
home_button_02  

KROK 2

Na kterékoliv pobočce balík odevzdejte a nahlašte ID: (odeslání z ČR 97245616) nebo (odeslání z SR 98352587) Obsluha štítek vytiskne a potvrdí vám odeslání. Vše je pro registrované bezplaně

 
  adv_pic_04
 

KROK 3

Jakmile prověříme úplnost zásilky  vrátíme vám peníze na účet

  
zasilkovna nejblizsi pobocky
 
V případě, že vám vrácení pomocí Zásilkovny nevyhovuje, můžete nám balík zaslat i doporučeně na adresu:
MÉNAGE, OC OMEGA NÁMĚSTÍ SVOBODY 9, 602 00 BRNO, ČESKÁ REPUBLIKA nebo nás neváhejte kontaktovat
 

 

 Reklamace

Rozpáralo se vám prádlo nebo se objevila na Vašem zboží jiná výrobní vada? I to se může stát a určitě máte nárok na reklamaci. K reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností. Ve valné většině případů reklamaci vyřídíme ke spokojenosti zákazníka, do 48 hodin.

  

Při reklamaci vás nebudeme zbytečně zatěžovat reklamačními formuláři ani jinými zákonnými povinnostmi. Pokud by vás i přesto zajímali zákonné podmínky reklamace, můžete si je přečíst v našich Obchodních podmínkách.

 

K vyřízení vaši reklamace však potřebujeme nějaké minimální informace. Prosím napište nám pár řádek s problémem na náš email info@menage.cz nebo SMS na tel. +420608360360. Připojte i fotku. To nám velmi pomůže a urychlí celý proces. Následně vás budeme kontaktovat a navrhneme řešení

 

Pokud si namísto reklamace zboží jen jednoduše přejete vrátit, pokračujte na Vrácení/odstoupení od kupní smlouvy