Výměna | Vrácení | Reklamace

homepage_C2C4

 

Požaduji výměnu

 
  za jinou velikost model atd.  

Požaduji vrácení

částečné nebo celkové

Požaduji reklamaci

chci zboží reklamovat

 

 

 

 

 

 

Nehodí se ani jedna volba? Pak nás neváhejte kontaktovat!



Postup v případě výměny zboží

Dorazilo Vám oblečení, které vám nesedí, co teď? I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Pokud chcete zboží vyměnit za jinou velikost, barvu, případně jiný model, u nás to není problém! Zboží můžete do 30 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej rádi vyměníme. 

Zákazníci si nejvíce chválí výměnu zboží na výdejnách Zásilkovny. Na jakékoliv pobočce Zásilkovny si vyzvednete nové zboží a ihned, bezplatně odešlete to původní. V zásilce ve které vám odešleme nové zboží, naleznete i zpětnou obálku se štítkem. Zásilkovna nám původní zboží doručí zpět. Služba je pro vás zdarma. Zboží tedy na Zásilkovně vyměníte kus za kus. 

Jste u nás zaregistrovaní? Pak je pro vás výměna zcela zdarma. Bezplatně, na jeden klik se můžete zaregistrovat zde. Registrací navíc získáte i automatickou VIP 5-10% slevu na veškeré nákupy a automaticky se vám spárují minulé objednávky. 

 
  pickup_step1  
 

KROK 1

Jakkoliv nás kontaktujte. Spolu ověříme jestli  máme požadovanou velikost/ barvu atd.

Po odsouhlasení Vám na zvolenou pobočku Zásilkovny zdarma zašleme nové zboží.

 
adv_pic_01  

KROK 2

Vyčkejte na email od Zásilkovny se sledovacím číslem a SMS pro vyzvednutí nové zásilky. 

Nezapomeňte si při vyzvednávání vzít i původní zboží které chcete vrátit.

 
  home_button_02
 

KROK 3

V nové zásilce naleznete obálku do které dáte původní zboží a předáte obsluze.

A je hotovo!

 
zasilkovna nejblizsi pobocky
 
V případě, že vám výměna pomocí Zásilkovny nevyhovuje, můžete nám zboží zaslat i doporučeně na adresu:
MÉNAGE, JOSEFSKÁ 9, 602 00 BRNO, ČESKÁ REPUBLIKA nebo nás neváhejte kontaktovat
 

 

Vrácení / odstoupení od kupní smlouvy

Ze zákona máte nárok na vrácení (tzv. Odstoupení od kupní smlouvy) do 14 dnů od obdržení zboží. Po domluvě a je-li zboží nepoužité, je možné ho vrátit i do 30 dnů od nákupu

Chceme aby naši zákazníci byli 100% spokojeni a proto poskytujeme službu VRÁCENÍ ZDARMA na pobočkách Zásilkovny. Díky ní vám odpadnou starosti s náklady na dopravu spojené s výměnou.

Vrácené zboží můžete vrátit zdarma na kterékoliv pobočce Zásilkovny. Dostupné pobočky naleznete níže. Na Zásilkovně jen stačí nahlásit naše ID (odeslání z ČR 97245616) nebo (odeslání z SR 98352587) a obsluha vám vytiskne štítek, který nalepí na zásilku a potvrdí vám odeslání. Ihned po obdržení zásilky prověříme její úplnost a zašleme vám zpět peníze na účet. O celém procesu vás budeme informovat

 
  kariera_02  
 

KROK 1

Zboží zabalte a vyplňte tento krátký formulář o odstoupení kupní smlouvy

 
home_button_02  

KROK 2

Na kterékoliv pobočce Zásilkovny/Zásielkovňe balík odevzdejte a nahlašte naše ID (odeslání z ČR 97245616) nebo (odeslání z SR 98352587) Obsluha štítek vytiskne a potvrdí vám odeslání. Vše je samozřejmě zdarma

 
  adv_pic_04
 

KROK 3

Ihned po obdržení a prověření zásilky vám vrátíme peníze na váš účet

  
zasilkovna nejblizsi pobocky
 
V případě, že vám vrácení pomocí Zásilkovny nevyhovuje, můžete nám balík zaslat i doporučeně na adresu:
MÉNAGE, JOSEFSKÁ 9, 602 00 BRNO, ČESKÁ REPUBLIKA nebo nás neváhejte kontaktovat
 

 

 Postup v případě reklamace

Rozpáralo se vám prádlo nebo se objevila na Vašem zboží jiná výrobní vada? I to se může stát a určitě máte nárok na reklamaci. K reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností. Ve valné většině případů reklamaci vyřídíme ke spokojenosti zákazníka, do 48 hodin.

  

Při reklamaci vás nebudeme zbytečně zatěžovat reklamačními formuláři ani jinými zákonnými povinnostmi. Pokud by vás i přesto zajímali zákonné podmínky reklamace, můžete si je přečíst v našich Obchodních podmínkách.

 

K vyřízení vaši reklamace však potřebujeme nějaké minimální informace. Prosím napište nám pár řádek s problémem na náš email info@menage.cz nebo SMS na tel. +420608360360. Připojte i fotku. To nám velmi pomůže a urychlí celý proces. Následně vás budeme kontaktovat a navrhneme řešení

 

Pokud si namísto reklamace zboží jen jednoduše přejete vrátit, pokračujte na Vrácení/odstoupení od kupní smlouvy

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení