Časté otázky kolem nákupu
Nabízí váš obchod nějaké objemové slevy?
Dorazilo mi oblečení, které mi velikostně nesedí, co teď?
Co znamená dostupnost "skladem u dodavatele" a jaká je dodací lhůta?
Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?
Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?
Platba kartou bohužel neproběhla, co teď?
Co znamená dostupnost "Předprodej" či "Vyprodáno"?
Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?
Ve své objednávce jsem si zvolil/ typ dopravy – osobní odběr. Kde je převzetí možné?
Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?
1.Nabízí váš obchod nějaké objemové slevy?
Ano, pro naše registrované zákazníky nabízíme objemové slevy až 10% na produkty skladem jak popsáno níže. Slevy se vám automaticky započítávají a zobrazují v košíku. Pokud jste přihlášení ve svém účtu, ceny u produktů se zobrazují už včetně slevy! Výši slevy si pak snadno ověříte v košíku pod jednotlivým produktem. Pokud se z účtu odhlásíte vidíte ceny pro neregistrované zákazníky.
všichni registrováni 5% SLEVA* |
nákup nad 1500Kč (€60) 7% SLEVA* + DOPRAVA NA VÝDEJNY ZDARMA + DÁREK ZDARMA |
nákup nad 2500Kč (€100) 10% SLEVA* + VEŠKERÁ DOPRAVA ZDARMA + DÁREK ZDARMA |
*Slevy se vztahují pouze na produkty s dostupností označenou "Skladem". Na žádnou jinou dostupnost jako např. "Skladem u dodavatele" nebo "Předprodej" se objemové slevy nevztahují. |
2.Dorazilo mi oblečení, které mi nesedí, co teď?
I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Zboží je možno do 14 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej vyměníme za jinou velikost. Navíc Vaše náklady na dopravu zboží k nám i hradíme! Všechny možnosti naleznete na stránce výměna s vrácení zboží.
3.Co znamená dostupnost "Skladem u dodavatele" a jaká je dodací lhůta?
Při objednání produktů, které jsou na našich webových stránkách může být u zboží uvedená dostupnost „Skladem u dodavatele“. Znamená to, že zboží je v externím skladu dodavatele a musíme ho nejdříve dopravit k nám a následně k vám. Dodací lhůty budou tedy delší než u zboží které je označeno "Skladem" a můžeme ho expedovat okamžitě. Dodací lhůty se u jednotlivých dodavatelů mohou lišit ale vždy jsou uvedeny po kliknutí na konkrétní dostupnost na detailu produktu.
4.Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?
Zobrazuje se u produktu ikona "Doprava zdarma"? Tato ikona označuje konkrétní produkty, kde za vybranou dopravu nic neplatíte. Dopravu tedy hradíme ze vás. Navíc pokud ke zboží z příznakem "Doprava zdarma", zakoupíte i jiné zboží, máte vybranou dopravu zdarma na celý nákup!
5.Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?
V tomto případě je nejideálnější ozvat se nám na naše telefonní číslo +420 608 360 360 či na e-mail info@menage.cz. Uveďte Váš konkrétní požadavek a my jej obratem vyřídíme k Vaší maximální spokojenosti.
6.Platba kartou bohužel neproběhla, co teď?
Nejčastějším problémem při platbě je, že karta není k platbě online autorizována u dané banky. Není tedy s danou kartou možné platit online. Pokud jste si ale jistí, že je vaše karta v pořádku, můžete dodatečně zaplatit kliknutím na modré tlačítko v emailu s potvrzením vaší objednávky.
Pokud se Vám objednávku nedaří zaplatit, je možné objednávku zaplatit klasickým bankovním převodem či změnit typ úhrady na dobírku. V tomto případě prosíme o krátkou zprávu o změně typu úhrady na telefonním čísle +420 608 360 360 či na e-mail info@menage.cz
7.Co znamená dostupnost "Předprodej" či "Vyprodáno"?
Zboží s dostupností uvedenou jako "Predprodej" nemáme skladem. Rádi Vám ho ale objednáme u dodavatele. Zboží, které má status "vyprodáno" je dlouhodobě nedostupné. případně jeho naskladnění nemáme potvrzeno.
8.Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?
Ano samozřejmě. U nás jsme jedná velká rodina. Nově zasíláme na Slovensko už i na dobírku!
9.Ve své objednávce jsem si zvolil/ typ dopravy – osobní odběr. Kde je převzetí možné?
Osobní odběr je možný na adrese OC OMEGA Náměstí Svobody 9, 602 00 Brno. Při osobním odběru je možné platit kartou nebo v hotovosti.
10.Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?
Rozpáralo se vám prádlo anebo se objevila na Vašem zboží jiná výrobní vada? I to se může stát a vy v tom případě určitě máte nárok na reklamaci zboží. Abychom Vám celý proces ulehčili, připravil jsme pro Vás samostatnou stránku o reklamaci zboží.
11.Odstoupení od kupní smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy je možné ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Je nutné, aby zakoupené produkty byly nenošené a nepoužité. V tomto případě si prosím stáhněte formulář – formulář o odstoupení od kupní smlouvy který naleznete v Obchodních podmínkách pod bodem VI.5