BANNER-AUSSIEBUM

Časté otázky kolem nákupu

spacer

Dorazilo mi oblečení, které mi velikostně nesedí, co teď?

Pokud si objednám zboží, které je momentálně skladem, jaká je dodací lhůta?

Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?

Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?

Objednávku jsem chtěl/a zaplatit kartou online – GoPay nebo PayPal. Platba bohužel neproběhla, co teď?

Pokud je vybrané zboží momentálně ve statusu "Předobjednávka" či vyprodáno, co to znamená?

Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?

Ve své objednávce jsem si zvolil/ typ dopravy – osobní odběr. Kde je převzetí možné?

Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Odstoupení od kupní smlouvy

spacer

 1.Dorazilo mi oblečení, které mi velikostně nesedí, co teď?

I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Zboží je možno  do 14 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej vyměníme za jinou velikost. Navíc Vaše náklady na dopravu zboží k nám i hradíme! Všechny možnosti naleznete na stránce výměna s vrácení zboží.

2.Pokud si objednám zboží, které je momentálně skladem, jaká je dodací lhůta?

Při objednání produktů, které jsou na našich webových stránkách „Skladem“ je dodací lhůta zpravidla dva pracovní dny. Snažíme se svým zákaznicím vyjít maximálně vstříc a ve většině případů je zásilka připravena a odeslána ještě ten den, kdy byla objednávka realizována, nejpozději následující pracovní den.

3.Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?

Vidíte žlutou ikonu s názvem "Doprava zdarma"? Tato ikona označuje konkrétní produkty, kde za dopravu nic neplatíte. Dopravu tedy uhradíme ze vás! Navíc pokud ke zboží z příznakem "Doprava zdarma", zakoupíte i jiné zboží, máte dopravu zdarma na celý nákup!

4.Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?

V tomto případě je nejideálnější ozvat se nám na naše telefonní číslo +420 608 360 360 či na e-mailovou adresu info@menage.cz, kam nám prosím uveďte Váš konkrétní požadavek a my jej obratem vyřídíme k Vaší maximální spokojenosti a objednávku Vám rádi pozměníme (případně zrušíme).

5.Objednávku jsem chtěl/a zaplatit kartou online – GoPay nebo PayPal. Platba bohužel neproběhla, co teď?

Nejčastějším problémem při platbě je, že karta není k platbě online autorizována u dané banky. Není tedy s danou kartou možné platit online.

Pokud se Vám nepodaří objednávku zaplatit přes portál GoPay nebo PayPal, je možné objednávku zaplatit klasickým bankovním převodem či změnit typ úhrady na dobírku. V tomto případě prosíme o krátkou a stručnou zprávu o změně typu úhrady (na bankovní převod či dobírku) na telefonním čísle +420 608 360 360 či na e-mailovou adresu info@menage.cz


6.Pokud je vybrané zboží momentálně ve statusu "Předobjednávka" či vyprodáno, co to znamená?

Zboží v "předobjednávce" nemáme skladem. Rádi Vám ho ale objednáme u dodavatelů. Pokud Vám nevadí čekací doba cca 4-6 týdnů, můžete toto zboží zakoupit ve slevě. Zboží zakupte klasickým způsobem. Předobjednávku Vám potvrdíme a zboží objednáme. Pak už stačí být trošku trpělivý a počkat na doručení balíčku.


Zboží, které má status "vyprodáno" je dlouhodobě nedostupné. případně jeho naskladnění nemáme potvrzeno.

7.Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?

Ano. Zasílání zásilek na Slovensko je možné. Dodací lhůta na Slovensko je zhruba 3 pracovních dny od připsání platby na náš účet, kdy je tedy nutné zaplatit objednávku předem. Bohužel není možné zasílat zásilky do zahraničí na dobírku.

8.Ve své objednávce jsem si zvolil/ typ dopravy – osobní odběr. Kde je převzetí možné?

Osobní odběr je možný na adrese T.T.Bati 4066, 760 01 Zlín. Při osobním odběru není možné platit kartou, je nutné platit v hotovosti.

V případě, že si chcete vyzvednout zásilku osobně a zaplatit při převzetí, je možné si zásilku nechat zaslat na některou pobočku Uloženky, HeurekaPoint, AukroPoint  nebo Zásilkovny s výdejnami po celé České a Slovenské republice.

9.Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Rozpáralo se vám prádlo anebo se objevila na Vašem zboží jiná výrobní vada? I to se může stát a vy v tom případě určitě máte nárok na reklamaci zboží. Abychom Vám celý proces ulehčili, připravil jsme pro Vás samostatnoi stránku o reklamaci zboží.

10.Odstoupení od kupní smlouvy

Odstoupení od kupní smlouvy je možné ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Je nutné, aby zakoupené produkty byly nenošené a nepoužité. V tomto případě si prosím stáhněte formulář – Formulář odstoupení od smlouvy který naleznete v Obchodních podmínkách pod bodem 5.2.



Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.