Časté otázky kolem nákupu

spacer

Nabízí váš obchod nějaké objemové slevy?

Dorazilo mi oblečení, které mi velikostně nesedí, co teď?

Co znamená dostupnost "skladem u dodavatele" a jaká je dodací lhůta?

Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?

Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?

Platba kartou bohužel neproběhla, co teď?

Co znamená dostupnost "Předprodej" či "Vyprodáno"?

Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?

Ve své objednávce jsem si zvolil/ typ dopravy – osobní odběr. Kde je převzetí možné?

Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Odstoupení od kupní smlouvy


1.Nabízí váš obchod nějaké objemové slevy?

Ano, pro naše registrované zákazníky nabízíme objemové slevy až 10% na produkty skladem jak popsáno níže. Slevy se vám automaticky započítávají a zobrazují v košíku. Pokud jste přihlášení ve svém účtu, ceny u produktů se zobrazují už včetně slevy! Výši slevy si pak snadno ověříte v košíku pod jednotlivým produktem. Pokud se z účtu odhlásíte vidíte ceny pro neregistrované zákazníky. 

všichni registrováni

5% SLEVA* 


nákup nad 1500Kč (€60)

7% SLEVA*

+ DOPRAVA NA VÝDEJNY ZDARMA

+ DÁREK ZDARMA


nákup nad 2500Kč (€100)

10% SLEVA*

+ VEŠKERÁ DOPRAVA ZDARMA

+ DÁREK ZDARMA


*Slevy se vztahují pouze na produkty s dostupností označenou "Skladem". Na žádnou jinou dostupnost jako např. "Skladem u dodavatele" nebo "Předprodej" se objemové slevy nevztahují.

 

2.Dorazilo mi oblečení, které mi nesedí, co teď?

I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Zboží je možno  do 14 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej vyměníme za jinou velikost. Navíc Vaše náklady na dopravu zboží k nám i hradíme! Všechny možnosti naleznete na stránce výměna s vrácení zboží.

3.Co znamená dostupnost "Skladem u dodavatele" a jaká je dodací lhůta?

Při objednání produktů, které jsou na našich webových stránkách může být u zboží uvedená dostupnost „Skladem u dodavatele“. Znamená to, že zboží je v externím skladu dodavatele a musíme ho nejdříve dopravit k nám a následně k vám. Dodací lhůty budou tedy delší než u zboží které je označeno "Skladem" a můžeme ho expedovat okamžitě. Dodací lhůty se u jednotlivých dodavatelů mohou lišit ale vždy jsou uvedeny po kliknutí na konkrétní dostupnost na detailu produktu.

4.Co znamená když je u produktu uvedeno " Doprava zdarma"?

Zobrazuje se u produktu ikona "Doprava zdarma"? Tato ikona označuje konkrétní produkty, kde za vybranou dopravu nic neplatíte. Dopravu tedy hradíme ze vás. Navíc pokud ke zboží z příznakem "Doprava zdarma", zakoupíte i jiné zboží, máte vybranou dopravu zdarma na celý nákup!

5.Přeji si svou objednávku změnit či zrušit. Jak mám postupovat?

V tomto případě je nejideálnější ozvat se nám na naše telefonní číslo +420 608 360 360 či na e-mail info@menage.cz. Uveďte Váš konkrétní požadavek a my jej obratem vyřídíme k Vaší maximální spokojenosti.

6.Platba kartou bohužel neproběhla, co teď?

Nejčastějším problémem při platbě je, že karta není k platbě online autorizována u dané banky. Není tedy s danou kartou možné platit online. Pokud jste si ale jistí, že je vaše karta v pořádku, můžete dodatečně zaplatit kliknutím na modré tlačítko v emailu s potvrzením vaší objednávky.

Pokud se Vám objednávku nedaří zaplatit, je možné objednávku zaplatit klasickým bankovním převodem či změnit typ úhrady na dobírku. V tomto případě prosíme o krátkou zprávu o změně typu úhrady na telefonním čísle +420 608 360 360 či na e-mail info@menage.cz


7.Co znamená dostupnost "Předprodej" či "Vyprodáno"?

Zboží s dostupností uvedenou jako "Predprodej" nemáme skladem. Rádi Vám ho ale objednáme u dodavatele. Zboží, které má status "vyprodáno" je dlouhodobě nedostupné. případně jeho naskladnění nemáme potvrzeno.

8.Chtěl/a bych si objednat zboží na Slovensko. Je to možné?

Ano samozřejmě. U nás jsme jedná velká rodina. Nově zasíláme na Slovensko už i na dobírku!

9.Ve své objednávce jsem si zvolil/ typ dopravy – osobní odběr. Kde je převzetí možné?

Osobní odběr je možný na adrese OC OMEGA Náměstí Svobody 9, 602 00 Brno. Při osobním odběru je možné platit kartou nebo v hotovosti.

10.Přeji si objednané zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Rozpáralo se vám prádlo anebo se objevila na Vašem zboží jiná výrobní vada? I to se může stát a vy v tom případě určitě máte nárok na reklamaci zboží. Abychom Vám celý proces ulehčili, připravil jsme pro Vás samostatnou stránku o reklamaci zboží.

11.Odstoupení od kupní smlouvy

Odstoupení od kupní smlouvy je možné ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Je nutné, aby zakoupené produkty byly nenošené a nepoužité. V tomto případě si prosím stáhněte formulář – formulář o odstoupení od kupní smlouvy který naleznete v Obchodních podmínkách pod bodem VI.5


NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ NA VÁŠ DOTAZ? NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT! VYUŽIJTE NÁŠ ONLINE CHAT, EMAIL NEBO KONTAKTNÍ FORMULÁŘ



Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení