Austausch | Retouren | Beschwerde

homepage_C2C4

 

Požaduji výměnu

 
  za jinou velikost model atd.  

Požaduji vrácení

částečné nebo celkové

Požaduji reklamaci

chci zboží reklamovat

 

 

 

 

 

 

Nehodí se ani jedna volba? Pak nás neváhejte kontaktovat!



Postup v případě výměny zboží

Dorazilo Vám oblečení, které vám nesedí, co teď? I to se občas stává a není potřeba propadat panice. Pokud chcete zboží vyměnit za jinou velikost, barvu, případně jiný model, u nás to není problém! Zboží můžete do 30 dnů nepoužité a nepoškozené vrátit a my Vám jej rádi vyměníme. 

Zákazníci si nejvíce chválí výměnu zboží na výdejnách Zásilkovny. Na jakékoliv pobočce Zásilkovny si vyzvednete nové zboží a ihned, bezplatně odešlete to původní. V zásilce ve které vám odešleme nové zboží, naleznete i zpětnou obálku se štítkem. Zásilkovna nám původní zboží doručí zpět. Služba je pro vás zdarma. Zboží tedy na Zásilkovně vyměníte kus za kus. 

Jste u nás zaregistrovaní? Pak je pro vás výměna zcela zdarma. Bezplatně, na jeden klik se můžete zaregistrovat zde. Registrací navíc získáte i automatickou VIP 5-10% slevu na veškeré nákupy a automaticky se vám spárují minulé objednávky. 

 
  pickup_step1  
 

KROK 1

Jakkoliv nás kontaktujte. Spolu ověříme jestli  máme požadovanou velikost/ barvu atd.

Po odsouhlasení Vám na zvolenou pobočku Zásilkovny zdarma zašleme nové zboží.

 
adv_pic_01  

KROK 2

Vyčkejte na email od Zásilkovny se sledovacím číslem a SMS pro vyzvednutí nové zásilky. 

Nezapomeňte si při vyzvednávání vzít i původní zboží které chcete vrátit.

 
  home_button_02
 

KROK 3

V nové zásilce naleznete obálku do které dáte původní zboží a předáte obsluze.

A je hotovo!

 
zasilkovna nejblizsi pobocky
 
V případě, že vám výměna pomocí Zásilkovny nevyhovuje, můžete nám zboží zaslat i doporučeně na adresu:
MÉNAGE, JOSEFSKÁ 9, 602 00 BRNO, ČESKÁ REPUBLIKA nebo nás neváhejte kontaktovat
 

 

Vrácení / odstoupení od kupní smlouvy

Ze zákona máte nárok na vrácení (tzv. Odstoupení od kupní smlouvy) do 14 dnů od obdržení zboží. Po domluvě a je-li zboží nepoužité, je možné ho vrátit i do 30 dnů od nákupu

Chceme aby naši zákazníci byli 100% spokojeni a proto poskytujeme službu VRÁCENÍ ZDARMA na pobočkách Zásilkovny. Díky ní vám odpadnou starosti s náklady na dopravu spojené s výměnou.

Vrácené zboží můžete vrátit zdarma na kterékoliv pobočce Zásilkovny. Dostupné pobočky naleznete níže. Na Zásilkovně jen stačí nahlásit naše ID 97245616 a obsluha vám vytiskne štítek, který nalepí na zásilku a potvrdí vám odeslání. Ihned po obdržení zásilky prověříme její úplnost a zašleme vám zpět peníze na účet. O celém procesu vás budeme informovat

 
  kariera_02  
 

KROK 1

Zboží zabalte a vyplňte tento krátký formulář o odstoupení kupní smlouvy

 
home_button_02  

KROK 2

Na kterékoliv pobočce Zásilkovny balík odevzdejte a nahlašte naše ID 97245616 Obsluha štítek vytiskne a potvrdí vám odeslání. Vše je samozřejmě zdarma

 
  adv_pic_04
 

KROK 3

Ihned po obdržení a prověření zásilky vám vrátíme peníze na váš účet

  
zasilkovna nejblizsi pobocky
 
V případě, že vám vrácení pomocí Zásilkovny nevyhovuje, můžete nám balík zaslat i doporučeně na adresu:
MÉNAGE, JOSEFSKÁ 9, 602 00 BRNO, ČESKÁ REPUBLIKA nebo nás neváhejte kontaktovat
 

 

 Postup v případě reklamace

Rozpáralo se vám prádlo nebo se objevila na Vašem zboží jiná výrobní vada? I to se může stát a určitě máte nárok na reklamaci. K reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností. Ve valné většině případů reklamaci vyřídíme ke spokojenosti zákazníka, do 48 hodin.

  

Při reklamaci vás nebudeme zbytečně zatěžovat reklamačními formuláři ani jinými zákonnými povinnostmi. Pokud by vás i přesto zajímali zákonné podmínky reklamace, můžete si je přečíst v našich Obchodních podmínkách.

 

K vyřízení vaši reklamace však potřebujeme nějaké minimální informace. Prosím napište nám pár řádek s problémem na náš email info@menage.cz nebo SMS na tel. +420608360360. Připojte i fotku. To nám velmi pomůže a urychlí celý proces. Následně vás budeme kontaktovat a navrhneme řešení

 

Pokud si namísto reklamace zboží jen jednoduše přejete vrátit, pokračujte na Vrácení/odstoupení od kupní smlouvy
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz