BANNER-AUSSIEBUM

Reklamace zboží

Chcete jen zboží vyměnit za jinou velikost, anebo ho z jakéhokoliv důvodu vrátit, informace k této možnosti jsou  na stránce výměna zboží.

spacer

Reklamace zboží zakoupeného na MÉNAGE.cz

Rozpáralo se vám prádlo anebo se objevila na Vašem zboží jiná výrobní vada? I to se může stát a vy v tom případě určitě máte nárok na reklamaci zboží. Abychom Vám celý proces ulehčili, připravil jsme speciální reklamační formulář MÉNAGE.cz. Ten si v případě potřeby uložte do počítače, vyplňte a následně odešlete s reklamovaným zbožím na naši adresu. K Vaši reklamaci budeme přistupovat s maximální péčí a odpovědností, o jejím výsledku Vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Ve většině případů ale reklamaci vyřídíme ke spokojenosti zákazníka do 48 hodin od obdržení zboží.

Vymena-zbozi-reklamace-MENAGE-CZ

 Jak postupovat v případě reklamace?

  • Před samotnou reklamací náš můžete kontaktovat telefonicky a konzultovat Vaši závadu. Samotná reklamace ale pak musí proběhnout tak jak popsáno níže
  • vyplňte prosím tetno reklamační formulář MÉNAGE.cz
  • podrobně popište závadu a formulář vložte do zásilky spolu s reklamovaným zbožím
  • celou zásilku reklamovaného zboží včetně reklamačního formuláře MÉNAGE.cz pak odešlete na adresu:

spacer

MÉNAGE, T.T.BATI 4066, 7601 01 ZLÍN, ČESKÁ REPUBLIKA

spacer

Vyřízení Vaší reklamace

Na základě přiložených podkladů bude Vaše reklamace posouzena a bude stanoven další postup jejích vyřizování. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude Vám zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. Finanční obnos zašleme na Váš bankovní účet a nejpozději do 48 hodin od posouzení reklamace. Peníze nevracíme složenkou! V případě oprávněné reklamace mají zákazníci také nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

Více informací můžete také nalézt v našich Obchodních podmínkách nebo v našem reklamačním řádu.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.