Jak prodat prádlo chlapům? Důvtipnou reklamou!

 

Když se zajímáte o spodní prádlo jako my, narazíte na různé zajímavé věci. Vždy nás fascinovala reklama na pánské spodní prádlo. Pak i to, jak kreativní jsou v reklamních agenturách. Asi se nemůžeme divit, že nejlepší reklamy přichází ze zahraničí. Zaujalo nás ale, že nejkreativnější způsoby reklamy mnohdy pochází z dílen malých lokálních značek. Ta nejlepší je dokonce i na českou firmu.

Některé reklamy jsou na první pohled jen divné, na druhý zajímavé a až je člověk pochopí, tak jsou zábavné. Právě tato vlastnost spojuje všechny tyto reklamy a na schopnost rozesmát chlapa, vsadila i většina těchto firem.  

Podívejte se co se nám zatím povedlo nashromáždit. 

1.  Anatomické spodní prádlo UNNO 

Unno Anatomical Underwear

Via Madrid.

Tato reklamní budka na chodníku je na náhodou umístěna tak, abyste spodní prádlo UNNO měli v úrovni očí. Imitace rozbitého skla, jen dodá na pocitu, že se k tomu sexy chlapovi, už chtěl dobít i někdo před vámi. Zdá se, že si model na ochranu před chtivými kolemjdoucími, raději vzal i hokejovou vycpávku.

2. PLAKát Deleye

Deleye

Via Belgium.
Jedna z našich nejoblíbenějších reklam, protože splňuje to co na reklamách máme rádi. Je jednoduchá a donutí Vás na vteřinu zapřemýšlet.  Pro ne-angličtináře překládáme : "Slipy €16,25"........ "Ponožky €13,25"

3. spodní prádlo Miroslav 

Miroslav Underwear

Via Australia.

Zaujala nás i tato série tišených  reklam, na spodní prádlo Australské značky MIROSLAV. Na těchto reklamách si můžete všimnout nejen jejich "podivnost", ale i to, že na nich není žádné spodní prádlo. Lépe pochopit jejich reklamy Vám pomůže jejich slogan. "Quality best appreciated close"  (Překl. "Kvalitu nejlépe oceníte zblízka") Níže navazujeme a přikládáme dvě videa, které jsou stejně tak podivná jako i důvtipná. Vytvořila agentura M&C Saatchi, Australia

Miroslav Underwear

Miroslav UnderwearMiroslav Underwear

 

Asi není potřeba komentář. No není toto nejpodivnější reklama na spodní prádlo? Možná ano a možná to ta níže.

4. Le Slip Français

Až Vás přestane bavit dívat se na Davida Backhama a jeho velké koule (Photoshop),  podívejte se na tuto specialitku:

 

Via France.
Schválně! Co jste čekali, že se zjeví pod těmi červenými? 

5. spodní prádlo Balls 

Balls Underwear

Via Germany.
Napoleon and Columbus.
Agentura: glow, Berlin.

Ulice Lafayette, Soho, New york. Model Clint Mauro pro A/X, rok 2007.
Zahrnuto kvůli skvělé lokalitě. Opravdu zacíleno na "cílovou" skupinu.

 

6. prádlo JBS 

JBS Men's Underwear

Via Denmark.
V dánské agentuře & Co si říkali, že chlapi se něchtějí dívat na další nahaté chlapy ve spodním prádle. Proto je napadlo:  "..co kdybychom do boxerek oblékli ženu?" A tady je výsledek:

 

7. ČESKÉ SPODNÍ PRÁDLO Styx 

Styx Underwear

Via the Czech Republic.

A  to nejlepší na závěr! Český výrobce spodního prádla STYX sazí na jejich trenýrky, které mají zadní část jen z jediného kusu. Prý se Vám tedy nikdy nebudou cpát mezi půlky. Proto přišli s vtipnou tišenou reklamou v zahraničním časopise. Volný překlad zní: "..do zadku se Vám budeme cpát jen jedou. A to je teď."

 

10 NEJLEPŠÍCH REKLAMNÍCH VIDEÍ NA PÁNSKÉ SPODNÍ PRÁDLO >>>

Znáte ještě lepší reklamy na pánské spodní prádlo? Podělte se o ně níže v komentáři nebo na našem Facebook profilu.  

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.